2015. szeptember 3., csütörtök

Az Audi átok

Igen átok. Jól olvastad. Mert nem tudom másképp mondani azt, ami engem súlyt. Gondolnád, hogy egy Sámánnak is lehetnek gondjai a megfoghatatlan világ szereplőivel? De még mennyire. Különben mivel magyaráznám azt, hogy ...

De kezdjük az elejétől. Olyan a munkám, hogy lehetőségem van arra, hogy az autóimat úgy cserélgessem, mint egyszeri magyar politikus a véleményét az orosz kapcsolatokról.

Az elmúlt 15 évben ültem szinte mindenben, ami gurult. Smarttól a Rolls-Royce-ig (apropó, hamarosan új autó bemutató tőlük, illeve majd előkeresek egy videót és a szorit hozzá, amely szerintem a szakmai csúcsa volt földi életemnek).

Emlékeim szerint rövidebb, hosszabb ideig öt Audi volt céges autóim között. Ebből három A4, míg kettő A6. A mostani is az. Nem kell túlgondolni, mindegyik bérletből visszajött négy év körüli jószág volt, de a magam fajta eltengődik csak nektáron és kifutó autókon is.

Mindben volt egy olyan közös dolog, ami csak azután került beléjük, ahogy átvettem felettük a szellemi és fizikai irányítást.

Ez pedig az undorító horzsolásnyomok a kormányon. MEG-ŐR-JÍT! A mostaniban, mikor beleültem, makulátlan volt a belső. Emlékszem, még kicsit lelkes is lettem, mert olyan szép volt, az akkor már 100.000-et futott A6-os. Mintha akkor gurult volna ki a gyártósorról.

Aztán hazavittem. Majd másnap az asszony torkát átharaptam, mikor megéreztem a kormányon, hogy HOR-ZSOLT!

„Te tetted!” – mutattam rá vádlón!

Sámánné nagy lelki nyugalommal bíztatott egy helyszínelésre. Bár nem nézem, de tudom mi az az NCIS, így az asszony egyre lesújtóbb tekintete mellett aprólékosan rekonstruáltam a történteket. Pont úgy, pont ott, pont azzal ...

Az Átok ismét hatott. Azóta már sikerült még egyszer összekarcolnom.

Bár tudom, hogy az Istenek azért teremtettek a fejem alá hosszú felsőtestet, póni lábakkal hogy legyen mit megfejlődnöm, a szegecseket a farmerokon Ú-TÁ-LOM!

És, hogy a történet kerek legyen csak az Audiknak van olyan anatómiája, hogy ez a szerencsétlen csillagállás bekövetkezzen. Ez az én kis El Nino-m.


Oldozzatok fel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése