2016. február 11., csütörtök

A 2016-os KIA Sportage és Optima - bemutatón jártam

Korea már a nappalinkban van. Van aki kételkedik még?

Az új Sportage. Megeszi a konkurenciát?


Itt a korábbi Optima videós tesztje. Katt!

Ma elmentem és megnéztem, hogy mivel kívánja borzongatni a versenytársakat a KIA. Az új Sportage és az új Optima mindketten olyanok, mint a szerencsétlen béna kisiskoláslányból bombanővé cseperedő szomszéd lány. Akkor csak röhögtem rajta, ma pedig nem áll velem szóba.

Talán annyi előnyünk van, hogy ezeket a négykerekűeket még jobb belátásra tudjuk bírni.

Az megvan, hogy a Hyundai-KIA (igen ez egy cég) a világ 5. legnagyobb autógyártója?

És az, hogy 8 millió autót állítanak elő évente?

És az, hogy ezek az autók már Kovács Miklós keze nyomát is magukon hordozzák?

Talán ezért is néznek ki ilyen jól. A KIA valóban(!) lassan dizájn trendsetter lesz nem csak követi a vonulatokat. Persze a rosszmájúak - mint én is - egyből belelátják a Porsche Macan vonalait az elejébe, éppúgy, ahogy az Ötös Bömös középkonzolját az Optimába.

Ilyen ez. Nézegessétek. Lesz belőle majd videó is. Kicsit később.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése