2015. október 11., vasárnap

Z Generáció, avagy "bezzeg az én időmben" - folytatásos poszt 4. rész - Sámán

Itt az előzmény. Klatt!

Tudod ki ő? Akkor Te nem Zé vagy ...

Történt pedig a hetekben, hogy lementem bulizni a haverjaimmal Budapest egy kedvelt szórakozóhelyére. Már nem Zé generáció vagyok így belefér az iszogatás és a VIP karszalag, merthogy mostanában a fesztiválok után az a buli. 

Ezek nem Zék 
Egészen véletlenül összefutottam ott egy ismerős Zé-vel. Rám nézett és csak ennyit kérdezett: „Mit keresel te itt? Ez olyan fiatalos hely ...”

Any@d! Yoda Mesterre mondom, megérintett az Erő Sötét oldala.

Merthogy ezeknek mi már öregek vagyunk, mint nekünk Yoda. A szokásaink odvasak, mint a kihalt fa törzse. Épp ezért már nem értik, hogy a 320i egykor hat henger volt és a világ egyik legjobb autója pedig az a W124-es, amellyel a gádzsók ma már olajpárás szürke füstöt köpve piacoznak.

A valóság 2015-ben (totalcar.hu)
Az "Álom" ...

Tulajdonolni minek? Drága és elavult dolog, pont olyan, mint a filmek, melyeket 2000 előtt forgattak. Hengerűrtartalom? Az mi? Szelepek, vezérműtengely? Hova? Egyszer a rokonság Zéjeit összegereblyéztem a nappalimba. Azt hazudtam, hogy a wifit karbantartják így a rútert kikapcsolhattam. Végre láttam a szemüket. Beszélgetni akartam velük. Autókról. Is. Emlékszem én éjjel-nappal autókat rajzoltam, autóskártyáztam. Őket nem érdekelte. Csak annyi maradt meg bennük, hogy a BMW jó autó, mert csajozni lehet vele.

A jobb oldali mindent visz!

Nem vonzza őket a faluvégi, földutas, lopott vezetés lehetősége. Sokkal inkább az iPhone6, mikor megtudták, hogy telefont cseréltem. Ilyen, mikor az Erő még nem tör utat magának.

Közben Snapchat, Insta, twitter, FB és minden, ami a szájbervilágból jön. És persze GTA V. „Ott bármilyen autóm lehet és sz@rrá is tuningolhatom!”.

Nem csak vezették, de "szét is tuningolták". Pixelmobil. GTA V.

Kényelmes életet akarunk, lustán, elnyúlva. Nem hibáztatom őket. Inkább az önvezető autókat, melyek már az utca végén óvatoskodnak, politikailag korrekt módon betartva minden szabályt. Ultragyors wifivel és 17”-os érintőképernyővel. Nekik már ez jut. Meg az internetről súgott szabálykönyv.

Ön a sárgával jelölt járműben utazik: ki a hülye?

De csak carsharingelve. Különben meg minek? Úgyis a bulinegyedbe vágyunk lakni és Fényt iszunk esténként (18 felett, ugye?!). Se parkolni nem lehet normálisan, se piázni, és különben is, múltkor is összehányta valaki a kocsit. Akkor meg inkább paypal és paypass on the go. Aliexpressről meg a többi, YOLO. Van Uber meg Wundercar, a sok köcsög taxis (old fashioned dicks) meg bekaphatja. Ők ezt is máshogy (okosabban?!) csinálják.

Mi meg nosztalgiából elröhögünk a 3 hengeres, fronthajtásos BMW-ken. Ezt meg ők nem értik. Akkor most 1:1?

A Sámán







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése